ACTES / PROCEEDINGS

2019

2015

2012

  • (15) Mont, Maria; Masats, Dolors, & Dooly, Melinda, (2012). Opening the horizons: integrating CLIL and Web 2.0 with Young language learners. In Natalia Evnitskaya, HelgaMartínez Ciprés, Emilee Moore, Claudia Vallejo Rubinstein, (Eds.), TRICLIL 2012 proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher Education. II International Round Table on CLIL Programmes & VI Colloquium on CLIL in Catalonia (pp. 97-101). Bellaterra: Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona.

2010

  • (14) Unamuno, Virgínia, & Masats, Dolors (2010) Diversidad lingüística en Barcelona: Una experiencia de investigación colaborativa. In Susana Nothstein, María Cecilia Pereira, & Elena Valente (Comps.), Libro de actas del congreso regional de la Cátedra UNESCO en lectura y escritura. Cultura escrita y políticas pedagógicas en las sociedades latinoamericanas actuales (pp. 158-169). Buenos Aires: Universidad Nacional General Sarmiento.

2009

Traducció a l’alemany.

  • (12) Espinet, Mariona; Masats, Dolors; Grau, Pere, & Oliver, Sònia (2009). Enhancing university students’ critical skills through CLIL methodology: The relationship between English and critical reading competences. In Luís Gómez Chova, David Martí Belenguer & Ignacio Candel Torres (Eds.), Proceedings of EDULEARN09 Conference (p. 4496-4507). Valencia : IATED.

2008

  • (11) Masats, Dolors, & Dooly, Melinda (2008). Applying mixed media to teacher training: The OVIDE experience. In Luís Gómez Chova, David Martí Belenguer & Ignacio Candel Torres (Eds.), INTED2008 Proceedings. València: International Association of Technology, Education and Development (IATED). Edició en CD-Room.
  • (10) Dooly, Melinda, & Masats, Dolors (2008). Meeting the challenge of future needs for today’s teachers: Training for telecollaboration. In Luís Gómez Chova, David Martí Belenguer & Ignacio Candel Torres (Eds.), INTED2008 Proceedings. València: International Association of Technology, Education and Development (IATED). Edició en CD-Room. ISBN: 978-84-612-0190-7. Dipòsit Legal: V- 823-2008.

2007

2006

2002

  • (3) Masats, Dolors (2002). Our linguistic biography. Actes de les Cinquenes Jornades Pedagògiques de Llengües Estrangeres de les Comarques Gironines. Girona: Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. Delegació Territorial de Girona. Format CD-Rom.

 2001

  • (2) Masats, Dolors (2001). EVLANG: El despertar a les llengües. Actes de les Quartes Jornades Pedagògiques de Llengües Estrangeres de les Comarques Gironines (p. 201-208). Girona: Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. Delegació Territorial de Girona.

2000

  • (1) Masats, Dolors; Nussbaum, Luci; Tusón, Amparo, & Unamuno, Virgínia,(2000). Entre simetría y complementariedad: la coenunciación en el discurso de aprendices de lenguas. In María Dolores Muñoz Núñez, Ana Isabel Rodríguez-Piñero Alcalá, Gérard Fernández Smith & Victoria Benítez Soto (Eds.), IV Congreso de Lingüística General. Volumen IV (p. 1763-1774). Cádiz: Servicio de Publicaciones Universidad de Cádiz. ISBN: 84-7786-737-2.