2019
- (19) Masats, Dolors (2019) Planificar proyectos globales significativos. Memorial II Congreso Internacional en Didáctica de la Lengua Castellana. Manizales: Universidad de Manizales.
- (18) Masats, Dolors (2019) Proyecto lingüístico de centro y la formación holística de los aprendices de lengua(s). Memorias II Congreso Internacional en Didáctica de la Lengua Castellana. Manizales: Universidad de Manizales.
- (17) Pratginestós, Cèlia; Solans, Jorge & Masats, Dolors (2019). Exchanging glances on the development of a joint education and research programme carried out at a secondary school in a socioeconomically underprivileged milieu. In Luís Gómez Chova, Agustín López Martínez & Ignacio Candel Torres (Eds.), Proceedings of ICERI2019 Conference (1407-1412). Valencia: IATED Academy.
2015
- (16) Masats, Dolors; Juanhuix, Marta, i Albines, Javier (2015). How does technology change our conception of task-based instruction? Learning to cook in a foreign language: A case study. A Luís Gómez Chova, Agustín López Martínez & Ignacio Candel Torres (Eds.), ICERI2015 Proceedings (pp. 8321-8330). Valencia: IATED Academy.
2012
- (15) Mont, Maria; Masats, Dolors, & Dooly, Melinda, (2012). Opening the horizons: integrating CLIL and Web 2.0 with Young language learners. In Natalia Evnitskaya, HelgaMartínez Ciprés, Emilee Moore, Claudia Vallejo Rubinstein, (Eds.), TRICLIL 2012 proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher Education. II International Round Table on CLIL Programmes & VI Colloquium on CLIL in Catalonia (pp. 97-101). Bellaterra: Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona.
2010
- (14) Unamuno, Virgínia, & Masats, Dolors (2010) Diversidad lingüística en Barcelona: Una experiencia de investigación colaborativa. In Susana Nothstein, María Cecilia Pereira, & Elena Valente (Comps.), Libro de actas del congreso regional de la Cátedra UNESCO en lectura y escritura. Cultura escrita y políticas pedagógicas en las sociedades latinoamericanas actuales (pp. 158-169). Buenos Aires: Universidad Nacional General Sarmiento.
2009
- (13) Masats, Dolors; Dooly, Melinda, & Costa, Xavier (2009). Exploring the potential of language learning through video making. In Luís Gómez Chova, David Martí Belenguer & Ignacio Candel Torres (Eds.), Proceedings of EDULEARN09 Conference (p. 341-352). Valencia: IATED.
- (12) Espinet, Mariona; Masats, Dolors; Grau, Pere, & Oliver, Sònia (2009). Enhancing university students’ critical skills through CLIL methodology: The relationship between English and critical reading competences. In Luís Gómez Chova, David Martí Belenguer & Ignacio Candel Torres (Eds.), Proceedings of EDULEARN09 Conference (p. 4496-4507). Valencia : IATED.
2008
- (11) Masats, Dolors, & Dooly, Melinda (2008). Applying mixed media to teacher training: The OVIDE experience. In Luís Gómez Chova, David Martí Belenguer & Ignacio Candel Torres (Eds.), INTED2008 Proceedings. València: International Association of Technology, Education and Development (IATED). Edició en CD-Room.
- (10) Dooly, Melinda, & Masats, Dolors (2008). Meeting the challenge of future needs for today’s teachers: Training for telecollaboration. In Luís Gómez Chova, David Martí Belenguer & Ignacio Candel Torres (Eds.), INTED2008 Proceedings. València: International Association of Technology, Education and Development (IATED). Edició en CD-Room. ISBN: 978-84-612-0190-7. Dipòsit Legal: V- 823-2008.
2007
- (9) Masats, Dolors, i Dooly, Melinda (2007). Case methodology applied to the use of videos: An example of a blended-learning experience in a pre-service teacher training programme. A Elena Añaños i Maite Martínez (Coords.). IV jornades d’innovació docent. Apartat recursos virtuals. Universitat Autònoma de Barcelona. Edició en CD-Rom. ISBN: 97-84-490-2557-0.
- (8) Dooly, Melinda, i Masats, Dolors (2007). La universitat a l’escola i l’escola a la universitat: El treball cooperatiu entre el professorat universitari i el professorat de primària. A Elena Añaños i Maite Martínez (Coords.), IV jornades d’innovació docent. Apartat estratègies didàctiques. Universitat Autònoma de Barcelona. Edició en CD-Rom. ISBN: 97-84-490-2557-0.
- (7) Espinet, Mariona; Codó, Eva; Feixas, Mònica; Masats, Dolors, i Couso, Digna (2007). Llegir i escriure críticament en el context d’assignatures impartides en anglès: El cas de la Titulació de Mestre Especialitat Llengua Estrangera. A Elena Añaños i Maite Martínez (Coords.), IV jornades d’innovació docent. Apartat formació per competències. Universitat Autònoma de Barcelona. Edició en CD-Rom. ISBN: 97-84-490-2557-0.
2006
- (6) Masats, Dolors; Feixas, Mònica; Couso, Digna, & Espinet, Mariona (2006). La docència en anglès en assignatures no-lingüístiques a la titulació de Mestre Especialitat Llengua Estrangera. IV CIDUI. Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona. Edició en CD-Room. ISBN: 84-7653-886-3.
- (5) Couso, Digna; Feixas, Mònica; Masats, Dolors, & Espinet, Mariona (2006). Treballant les competències lingüístiques dels futurs mestres de llengua estrangera en context: l’ensenyament de ciències i matemàtiques en anglès. IV CIDUI. Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona. Edició en CD-Room. ISBN: 84-7653-886-3.
- (4) Feixas, Mònica; Masats, Dolors; Couso, Digna; Espinet, Mariona, & Codó, Eva (2006). Millora de les competències en llengua anglesa dels alumnes de la titulació de mestre especialitat llengua estrangera mitjançant la impartició d’assignatures no-lingüístiques en anglès: una experiència AICLE. III Jornada de Campus d’Innovació Docent. Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona. Edició en CD-Room. .
2002
- (3) Masats, Dolors (2002). Our linguistic biography. Actes de les Cinquenes Jornades Pedagògiques de Llengües Estrangeres de les Comarques Gironines. Girona: Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. Delegació Territorial de Girona. Format CD-Rom.
2001
- (2) Masats, Dolors (2001). EVLANG: El despertar a les llengües. Actes de les Quartes Jornades Pedagògiques de Llengües Estrangeres de les Comarques Gironines (p. 201-208). Girona: Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. Delegació Territorial de Girona.
2000
- (1) Masats, Dolors; Nussbaum, Luci; Tusón, Amparo, & Unamuno, Virgínia,(2000). Entre simetría y complementariedad: la coenunciación en el discurso de aprendices de lenguas. In María Dolores Muñoz Núñez, Ana Isabel Rodríguez-Piñero Alcalá, Gérard Fernández Smith & Victoria Benítez Soto (Eds.), IV Congreso de Lingüística General. Volumen IV (p. 1763-1774). Cádiz: Servicio de Publicaciones Universidad de Cádiz. ISBN: 84-7786-737-2.