Tesis llegides
- Zhang, Jingya (07-11-2016) L’adquisició de la competència interactiva per part d’aprenents xinesos d’espanyol com a llengua estrangera: anàlisi de tasques desenvolupades en un xat. Directores: Dolors Masats i Emilee Moore.
Tesis en curs
- Llanes Velasco, Mª del Socorro (tesi en procés). Innovación y competencias digitales docentes en la formación inicial del profesorado. Directora: Dolors Masats.
- Pratginestós, Cèlia (tesi en procés). Desplegament de la competència interactiva dels aprenents d’un institut de secundària a partir de la participació en propostes didàctiques basades en l’enfocament per projectes. Directora: Dolors Masats.
- Robbins, Jackie (tesi en procés). Effective online language teacher communication in asynchronous discussion forums. Directores: Dolors Masats i la Laia Canals.
Treballs de fi de màster
- Robbins, Jacqueline (20/07/2017) Is there anybody out there? A review of research on the role of the teacher in online language learning (2007-2017). Direccció: Dolors Masats i Eulàlia Canals.
Treballs de fi de grau
- Chica Hernández, Sonia (2018-2019). Breakouts assessment tools for foregin language acquisition. Direcció: Dolors Masats.
- Veron Atienza, Anna (2018-2019) The acquisition of a new language in the school: Teaching and learning languages through gaming. Direcció: Dolors Masats.
- Faure Cartlidge, Núria (2016-2017). Learning ESL by using vocabulary language games: A critical review os some ESL websites.Direcció: Dolors Masats.