Tesis defensades

6. Seidel Bortolotti, Fernanda (06/03/2025). Sentidos atribuídos ao processo de ensino e aprendizagem de inglês por estudantes das redes pública e privada da educação básica de guarapuava – pre a relação construída entre as práticas pedagógicas e a base nacional comum curricular. Directores: Cibele Krause Lemke i Dolors Masats.

5. Llanes Velasco, María (06/11/2024). La Competencia Digital Docente en la Formación Inicial del profesorado. Directora: Dolors Masats.

4. Wang, Nuo-Yin Nora (30/03/2023). Challenges and expectations regarding business courses in which English is the medium of instruction: Crossing views from students and teachers in Taiwan and Spain. Directores: Cristina Escobar (fins 2021) Dolors Masats (des de 2022).

3. Cruz Forero, Luz Dary (05/12/2022). Educación territorial en una comunidad emberá-chamí: Un estudio de investigación acción en colabor. Directora: Dolors Masats.

2. Robbins, Jackie (22/12/2020). Language learner engagement in asynchronous discussion forums: an exploratory study. Directores: Dolors Masats i Laia Canals.

  1. Zhang, Jingya (07/11/2016) L’adquisició de la competència interactiva per part d’aprenents xinesos d’espanyol com a llengua estrangera: anàlisi de tasques desenvolupades en un xat. Directores: Dolors Masats i Emilee Moore.